Vážení zákazníci, vzhledem k velkému návalu předvánočních objednávek vám zásilka od nás dorazí za 4-5 týdnů. Dárky na narozeniny apod. rádi pošleme přednostně na požádání. Děkujeme za trpělivost ❤️

Je možné zboží vrátit?

Použité lůžkoviny nelze vrátit z hygienických důvodů. Přitom není podstatné, jestli jste pod nimi leželi celou noc nebo půl hodiny. Přikrývku, pod kterou už ležel jiný zákazník, si nikdo nekoupí.

Pokud ale lůžkoviny nakupujete jako koncový zákazník pro osobní potřebu (nikoli na IČ), můžete zboží rozbalit, prohlédnout a pokud vám nevyhovuje, do 14 dnů vrátit. Někteří zákazníci si takto například objednají tutéž přikrývku v řadě Grunt i Premium, po rozbalení si je porovnají, jednu si ponechají a druhou vrátí. My jim pak pošleme zpět peníze, nebo si vyberou jiné zboží.

Zboží je ovšem možné takto vrátit pouze v případě, že je nepoužité a nejsou na něm žádné nečistoty či vlákna, např. z domácích zvířat nebo z povlečení, které na přikrývkách běžně zanechá stovky drobných chloupků (ty je možné vidět buď pouhým okem nebo pod speciální UV lampou).

Stáhnout formulář oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

DĚKUJEME, ŽE JSTE PŘELADILI NA NAŠI VLNU! ❤️

Pokud potřebujete poradit, můžete nám také zavolat na číslo 739 201 195 (pracovní dny 8–14:30 hod.).